nuffnang

JANA DUIT

Kami nak kenalkan tempat kerja kami..Boleh?

Assalamualaikum...


Sempat lagi tak kalau nak kenalkan tempat kerja baru aku ni?
Masih dalam minggu orientasi kan kalau dikira..hehehehe..
Belum cukup seminggu lagi..
Masih lagi dalam minggu siswi suai kenal kalau masuk U dulu ni.. huhuhukk..
Rezeki masih dalam bidang ni..


View office
Sebahagiannya..


Workstation ku

Pantry yang kat belakang tu..


Workstation ku


Aku tak dapat PC, aku dapat laptop.
Tapi aku tak bawak balik rumah, tinggal je kat opis.
Senang.

Ermmm..
Hari ni bawak beg hello kitty ni..





So hari ni bawak bekal.
Nasi Putih
Telur Dadar
Asam Pedas Ikan Kembung
Sayur takde stok.
Hari ni last kerja.. esok boleh shopping barang masak.

Alhamdulillah.. Pagi ni lepas breakfast, bos bagi curry puff. 
Walaupun dah pekena roti bakar pagi ni, terus rembat curry puff buat kudap-kudap pukul 11 nanti.. Rezeki jangan di tolak.

Psst : Esok cuti sabtu Ahad. 
Janggal..sebab selama ni sabtu kerja kalau di tempat lama (alternate)


Ok.Bye

5 comments:

Malinda Ismail said...

Cantiknye ofis baru...selamat berkerja ditempat baru dik dan semoga sukses selalu....

Aty_Fared said...

rindu nya nak ada opis macam ni.. tapi..malas nak gi keje.. hahaha..

Ayu Rashid said...

Tahniah.
Tetiber rindu suasana kerja dan busy2 hehehehe.

Ezy Loy said...

lawa office..
jeles i..

haha.. tlg biasekan diri cuti 2 ari seminggu ok!

Asha Lya said...

Sronok Errkk dpt office baru..cntik2