Rumah Kesayangan : Tips Susun Baju Tidur/ Gaun Tidur

Assalamualaikum...


Aku ada beberapa helai baju tidur yang jenis satin?
Eh..satin ke?
Alaa kain yang lembut licin tu...

Tiap kali lepas cuci baju tidur, bila lipat alahai cepat sangat jatuh dalam lipatan dalam almari...
Nak gantung, almari dah penuh dengan baju kurung dan baju kerja...

Cari punya cari idea, dapat la idea nak susun baju tidur ni dalam compartment.


Aku guna compartment yang dulu aku guna untuk letak barang jahitan.


Cara aku susun baju ialah guna kaedah gulungan.
 Aku gulung baju tidur dan masuk muat-muat dalam compartment. 


So, potensi baju tidur ni nak berterabur susah la..
Bila amik satu, tak terjejas baju yang lain.
Cara macam ni sangat senangkan aku. Takde la baju tidur yang berterabur jatuh dalam susunan.

Korang macamane pulak simpan baju tidur comel2 seksi meksi korang tu??


Ok. Bye.

6 comments:

cik mah said...

Idea menarik....cik mah masuk laci je...

Shela Abd Rohman said...

susun macam ni memang praktikal lahh ! hihihih ! :)


shela-abdrohman.blogspot.com

Aimi Muhamad said...

menarik sangat idea ni.kite dok lipat2 baju cantik2, balik cik husband dia hanger je semua jenis baju.

Sha Nazri said...
This comment has been removed by the author.
Sha Nazri said...

Bagus idea ni..sy gantung je..tu pun slalu jatuh, kain licin

muzai said...

baju seksi dah xde..hehe sbb kalau pakai sekejap je hilangnya..kih kih kih