nuffnang

JANA DUIT

Ana dah kawen...

Assalamualaikum...
Hai Korang...


Dulu tertanya-tanya bila member poli aku Si ANA nak kawen...
Tup tup dapat jemputan kawen...

Gigih betul kami suami isteri minggu ni..

5 February - Balik kuala terengganu.
9 February - Hantar adik ke MRSM Besut
10 February - balik KL. G amik Mertua kat rumah ipar.
11-12 February - kerja
13 February - gi Kemaman Terengganu (ana kawen). Petang balik KL semula.
14 February - hantar mertua balik Perak. Petang tu balik KL balik.

Terasa minggu ni penat sangat sebab terlalu lama dalam kereta.
So pagi isnin liatnya nak bangun,
Terasa macam masih hari Ahad.. kesiannn..

Menghantar si bongsu ke asrama..
Peluk dan cium untuk dia...
Si bongsu dah pintas tinggi kakak..

(eh...baju dah siap)
huhuhu




Comey mekna kiterrrr...

Pelamin comey ala-ala sakura


Dah lama tak beli tudung..
Last beli tudung tahun 2011 (zaman baru kerja).
So tahun 2016 ni beli 2 helai tudung...
Tu pun sempena buat baju baru..kihkihkih..

Psst : Selamat Pengantin Baru Ana ku sayangggggg...
Semoga rumah tangga yang dibina sentiasa dalam keberkatan Allah..

Ok. Bye
XoXO

10 comments:

Kakzakie Purvit said...

Walaupun penat tapi semuanya yg dibuat menggembirakan hati penat pun berbaloi. Tunggulah hujung minggu ini rehatkan badan puas-puas:)

alin said...

mak aihhh sakan betul berjalan. kalau kite pun malas nak bangun pagi. :p

cahayahidupku.blogspot.my said...

Akak baca perjalanan Hani pun terasa penat..
Apa lagi hani yg berjalan tu kan..

Memang cantik pelamin Ana kawan hani tu..
Macam pelamin dalam taman jer tengok..

NabilaHasyim SKMAGIC said...

wow jauhnya berjalan...

takpe nanti rehat puas2 ek..

p/s: bestnya baju dah siap..

emieysandra said...

cantik pelaminnya tuu..hehe, bestnyaa dpt g wedding kwn. emy pn ada jemputan kwn kawin, tp xdpt balik :(

Sz said...

Sungguhhh penuh jadual dok atas jalan ye ...

cik mah said...

Comel je cik hani..selamat pengantin br kawan hani..mmg penat klau lm dlm kereta kan..

Asha Lya said...

Cntiknya pengntin..tahniah buat bff hani
Lya pun c thn klau belama2 dlm keta

nabila said...

comelnya cik hani.. lebih kurang saya je.rendang2 gitu

Nora Karim said...

penat, tapi dapat meraikan BFF punya important event hilang semua penat tu kan? anyway, tahniah buat ana... moga jodohnya sampai ke syurga... amin...