nuffnang

JANA DUIT

Shopping Baju Raya untuk adik dan mak

Assalamualaikum... Hai Semua...


Baju raya dah ada sepasang sorang yang adik perempuan aku jahitkan..
Tapi dah namanya napsuuuu wanita kan,,,,, haruslah ada berpasang-pasang baju raya..
Kalau tak, tak sakan la raya ini tahun... Hihihi...

Sebelum puasa hari tu, aku dah beli sepasang jubah untuk kegunaan harian...
Aku pakai selesa so aku nak belikan sekali untuk adik-adik aku dan mak aku sekali..
So pergi la cari jubah di Giant Kota Damansara.


RM 79
Cantek sangat yang warna purple tu.
Tapi tak beli sebab dah banyak sangat warna purple.



Bila sorang anak takde sebab belajar kat Johor,  makanya duk whattsap gambar la..
Tunjuk design baju dan warna.






Sejak adik perempuan aku amik kursus jahitan ni, senang sikit la nak alter baju...,
Nak potong jubah mintak dia buatkan je.
Ye laaa kite ni kan ayam katek... Ayam serama gitu..


Ok. Bye
XoXO

4 comments:

emieysandra said...

sama lah! emy beli jubah k dress mesti kene potong bayar di kedai
baju raya plain..cantik dan elegan gituuuu

Fahimah Mahayuddin said...

cantik jubah. Harga jubah raya lagi lagi murah dari baju kurung.huhu..imah belum beli baju raya lagi. Samala hani. kalau imah pun beli kena potong jugak kaki jubah.

ezy.fia said...

aku buat jubah selai utk raya..
lain2 baju kurung..
handbag raya xbeli lagi ni.. hihik

NabilaHasyim SKMAGIC said...

skg ni mai pattern camni plak eh utk jubah..
guna zip gigi boya ni, hehehe...

baju raya, 90% dah siap. tunggu nak basuh je lagi.
Alhamdulillah..