Yante punya wedding

Assalamualaikum... Hai Semua...


Mula -mula ingat kendurinya pada 27 July Sabtu..
So, sabtunya bila buka balik wassap.
"Eh. kendurinya 28 July la - Ahad"
Nasib baik la check dulu sebelum g kenduri..

Yante ni member aku kat company lama.
Dia dia Management Office
Aku di HandOver Office.
So kami ada customer/homeowner yang sama,
Seribu Satu Stress dgn homeowner ni aku share dgn Yante
(Dah berhingus bagai dah depan Yante ni.. hehe)

Lama tunggu bila dia akan menamatkan zaman solo dia.
So.. here it is!
Hari Kawennya si Yante dan pasangan hatinya Mr. N dia..




Tak sempat nak bergambar di Photoboothnya..
Lately malas betul nak bergambar..



Dewan yang sangat cantek dan selesa..
Betul2 macam fairy tale yang penuh dengan warna suci-putih.



Sebelum kenduri memang Yante dah wassap aku bagitahu no meja aku 12.
So, masa kenduri senang la aku terus ke meja 12.
Eventhough masa register memang dia akan bagitahu meja siap-siap..
Ramai budak company lama aku kat sini..
Cuma tu la.. Aku takde gigih nak bergambar..
Cukupla kenang dalam memori.. gituuu~





Aku sampai pukul 8.00 malam..
Terus solat maghrib terus kat dewan tu..
Lepas solat, nampak Yante dah siap.
Terus ajak bergambar sekejap untuk kenang-kenangan..
Bukan atas pelamin pun takpe la..


Lepas bersanding-potong kek bagai, ada sessi bergambar.
Aku takde tunggu lagi.
Terus balik sebab esok kerja..
Lagipun dah ada gambar dengan pengantin sblm dorang bersanding..

Psst : Selamat Pengantin Baru Yante dan pasangan..Love u!


Ok. Bye

1 comment:

ezy.fia said...

comel la awk cik hani oi.. haha