Seketul entry raya pun belum up

Assalamualaikum... Hai Semua...


Syawal dah nak habis esok..
Satu entry raya pun tak sempat update..
Kononnya nak letak gambar raya, tapi takde kabel nak transfer gambar..
Kiranya kalau ada gambar baru la seronok nak bercerita..
Sebenarnya ianya lebih kepada tuan blog ni tak bersungguh dalam sesuatu pekerjaan.

Setiap hari pasang niat nak g cari kabel USB untuk transfer gambar.
Takmahu beli online sebab postage lambat makan masa 2-3hari.
Walhal kedai jual kabel ada je kat area opis aku, cumanya nak kena berjalan.
Tapi seketul 'AKU' ni malas nak berjalan..
Takguna ber 'eatclean' bagai, kalau aku ni sejenis manusia malas nak bergerak.hahaha

Hasil carian imej untuk kabel transfer gambar ke laptop

Oh. takpe.
Syawal berlalu janji puasa ganti aku dah settle.
Yeay.. 

Patutkah aku buat entry raya di bulan Zulkaedah?

Psst : Start puasa isnin khamis setiap minggu, kalau tak asyik nak makan je sebab sejak habis Ramadan ni, aku dah stop ''eatclean'.

Pepatah " hangat-hangat tahi ayam" tu wujud.


Ok. Bye

1 comment:

Ayu Rashid said...

Selamat hari raya hani.
Lamanya rasa tak jalan2 kat blog huhu.

Hani apa khabar