Hasil Bundle RM16 Suami dan RM10 aku

Assalamualaikum... Hai Semua...


Oleh kerana banyak baju suami dah aku buang/jadikan kain lap, so kami g terjah bundle lagi untuk beli baju lain. Suami kerja site telco so, sekarang dia banyak duk tepi jalan kat manhole duk buat keje fiber dia. So baju banyak yang kena kotor, mahupun kena tar lepas keje siap. Aku tak sayang, aku jadikan kain lap je. Sebab kebanyakannya memang baju bundle.

Aku pun memilih sekali la.. Hehehe!

Jom tengok baju suami :


RM3.30

RM3.30

RM3.30

RM2

RM2



RM2



Aku memang membeli baju lengan panjang je. Dalam duk belek2, berkenang 2 helai baju dan sehelai seluar. Jom tengok baju aku paw mintak suami bayar:

RM3.30
Kain selesa

RM3.30
Kain sedikit tebal, tapi selesa.
Belakang instead of dia letak butang kat leher, dia letak riben as tali untuk kita ikat.

RM3.30
Seluar ala macam seluar jogging. Tapi lembut dan selesa, tak tebal.
Berbaloi

Cuma kali ni aku minat baju kosong dan kaler takde yang ceria.




Dah outfit pun dah macam orang jogging. Mohla kita jogging atas katil je sambil tengok Netflix.

Ok. Bye

11 comments:

Suria Amanda said...

Janji selesa pakai kan..baju macam ni biasa best pakai kat rumah...santai2

Warisan Petani said...

banyak boleh jimat.
Wak pun cari pakaian kebun kat bundle

norhidana said...

wahhhh cantik je bila dah dipakai... janji pandai mencari kan mesti jumpa yang best

kak ina kl said...

Jimat betul. Tak yah buang duit

Nina Mads said...

itulah baju hubby semua kotor sebab kerap pi site.. nasib bos dh belikan 2 helai. kalau tak tunggu thn dpn. hehe

baju kosong senang nk match dgn semua tudung

Azhafizah MN said...

Pandai memilih. Cantik bila dipakai :)

mama tisya said...

bj kt bundle kalo pandai pilih dpt yg cantik dan murah

nayfatimahrasyid said...

Baju cantikkk👏👏

Nour Adieb said...

Yg pntg pandai pilih d bundle tu. Kwn sy suka beli bundle, pastu dia cuci 4x. Sy yg teman dia p bundle time zaman bujang

mummy_ayu said...

arwah suami suka & pandai pilih baju kat bundle... me...x pandai sgt, selalu masuk je penin nak pilih dr mana..sbb byk sgt

michelle said...

Izin promo ya Admin^^
bosan tidak ada yang mau di kerjakan, mau di rumah saja suntuk,
mau keluar tidak tahu mesti kemana, dari pada bingung
mari bergabung dengan kami di ionqq^^com, permainan yang menarik
ayo ditunggu apa lagi.. segera bergabung ya dengan kami...
add Whatshapp : +85515373217 ^_~ :))