Vaksin utk MIL dan MokAyoh

Assalamualaikum... Hai Semua...


MIL done 2nd Vaksin pada 18 June 2021. 1st dos masa 28May.
Jenis : vaksin pfizer
Kesan : Katanya seminggu lengan dia terasa berat/ sengal2. Tapi bg aku faktor usia/tahap fizikal jugak sebab memang MIL sejenis selalu lenguh2/sakit je tubuh dia. Alhamdulillah takde demam.

Both mak ayoh aku plak, kena 1st Vaksin pada 12 June 2021 di Terengganu.
Jenis : vaksin pfizer
Kesan : Alhamdulillah. Ok.
Next 2nd Vaksin pada 3 July 2021 plak. 
Abang No 3 aku drivekan mereka ke sana.



Suasana di tempat vaksin

Keadaan di luar tempat vaksin

Ayoh done



Mok done

Otw balik.


Alhamdulillah. Ayoh aku setuju je vaksin. Lepas mok aku pujuk2. G sama2. Agaknya orang lelaki ni tua-tua memang nak melekat je dengan bini. Boleh vaksin sekali ayoh aku ok je. Sebab bini ada. Hahaha


Ni.. geng2 muda bila plak nak dapat giliran vaksin.


Ok. Bye
XoXo

10 comments:

ezy.fia said...

alhamdulillah.. tgu utk 2nd dose plop..
umi marim setel 2nd dose.. aku slh tarikh.. ingtkan 28hb.. rupanya 27hb.. haha..

mujur la ayh mu nk vaksin..
setgh org kg mmg tolok vaksin sbb terpengaruh ngn cite antivak..
adula..

edahyukarim said...

comel nak bersama-sama..haha..alhamdulillah dah vaksin sama-sama :P

NabilaHasyim said...

Alhamdulillah mak ayah Hani dipermudahkan urusan. Nasib ada abang ya.
Mak Nabilah pun, kakak ipar tolong bawakan. MERTUA, esok enSuami bawak cucuk kat Shah Alam

mama tisya said...

alhamdulillah dipermudahkan urusan mereka

ray said...

Alhamdulillah

mama sara nur @ Cik Nor said...

alhamdulillah
dah dpt vaksin

Ilma said...

Alhamdulillah
Samalah kita hari2 duk belek my sejahtera

Hans Hanis said...

Alhamdulillah

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah
Semangat dua dua nak p vaksin. Agaknya memang camtu kot. Kena bersama sama baru rasa nak pergi

Abe Mat said...

Settle belaka dah vaksin. Semoga sihat2 semua nya.. Dah boleh rentas negeri, nanti boleh balik Tganu ye..