DIY : Face Mask

Assalamualaikum...


Orang cakap jerebu, kena pakai mask 95 tu, baru elok untuk protect dari bahaya jerebu.
Tapi aku pulak dah terbuat/ TerDIY face mask untuk aku sendiri.
So, aku share je la kat sini.
Boleh guna untuk keperluan lain jugak face mask ni.


Oleh kerana perempuan bertudung, dan susah nak guna getah untuk sangkut kat telinga, 
makanya aku guna tali.
senang nak ikat.


Guna lebihan kain yang ada


Ada 2 side.


Ada yang nak tutorial ke?
Senang saja nak buatnya.

Ok. Bye

5 comments:

ezy.fia said...

comelnya mask..
buatkan utk aku satu!

Kak Vit said...

cantik mask.. nak satu jugak.. hihi..

Asha Lya said...

Buatla tutorial nnt blh try buat hhehe

Puan Yaanie said...

buat tutorial hehe

EmaKama said...

Kalau cik Hani buay tutorial,Cik Hani adalah seorang Tuan HK yg tervouge....(hihi,ayat bodek)😋