Haul Kedai RM2 & Kedai JiMart & Mr.Diy

Assalamualaikum... Hai Semua...


Last week singgah kedai Mr.DIY kat Starling Mall masa lunch. So membeli terus la apa item yang diperlukan untuk rumah. Kebetulan hari tu naik kereta, senangla nak membeli barang besar.

Beli 4 ketul item dari Mr. DIY sebab bajet RM30 je ada lepas lunch


Nak letak kat bilik air sebenarnya, nak gantikan yang lama (jenis sama cuma warna putih) dah berkarat. Rupanya tak, aku letak dalam bilik depan cermin. hehe!

RM8.00 lebih

Letak kat almari pakaian suami.



Kat Kedai RM2 aku beli pasu bunga , cermin kecik nak letak kat opis & penyangkut baju untuk letak kat bilik air (nak gantung penyapu lantai untuk bilik air & mop)

Dah alihkan anak pokok



Kedai JiMart, aku beli tong sampah untuk letak kat beranda.


Ok.Bye

8 comments:

norhidana said...

akak kalau ke eco memang suka beli pasu dia yang besar... dan panjang gitu sesuai untuk tanam bayam brazil dan sayuran ulam-ulam heheheh

TukangKebun said...

Wah thank you share gambar rak letak di almari suami tu senang nak cari benda kasi separate kan. Suka tengok.

Fai said...

Saya pun suka kalau beli benda gini dekat kedai eco RM2 tu tapi tula bila rasa RM2 je pergi ambil banyak kesudahnya jadi hampir RM30 😂

sophea ◇ said...

saya kalau pergi diy ke eco 2 semua benda rasa mcm perlu , time juga haha

ezy.fia said...

buat ms skrg aku tgh berpuasa ke kedai eco..
hahahaha..
tgu nt sampai ms aku nk deco makmal aku terjah la kedai ni sume.. haha

A m m i said...

good idea gak bakul putih tu. laci almari anak bujang ammi dah takleh nak guna dah 1. yelah beli almari cap haiyammmm gitulah. Nanti nak beli gaklah buat letak spender dia

NabilaHasyim said...

Kedai Eco dh ada kt Kuala Selangor, yahuuu

Senang dh nk shopping nanti. Bru buka 2hr lps kot. Tp x pi lg, sbb kna beratoq pjgggg, xsanggup mak 😛

Azhafizah MN said...

Banyak membeli tu. Why not beli untuk kegunaan harian. Berbaloi beli pasu RM2 tu. Banyak boleh tanam pokok renek dalam tu.