Settle Vaksin Covid 19.

Assalamualaikum... Hai Semua...


Hey...korang geng mana?
Aku Pfizer.
Team Rumah aku, semua Pfizer.
Aku-Suami-Mak Mentua.

Team family Terengganu aku, bercampur2 dapat.

25 July 2021    - 1st dose
15 Aug 2021    - 2nd dose

Lepas vaksin, alhamdulillah sihat-sihat sahaja.
Takde demam, takde pening2.

Just lenguh2 lengan yang di cucuk tu je sekitar 1-2 hari.
Lepas tu ok.

Suami makan panadol pintas takut demam.
Aku takde telan panadol.

Alhamdulillah, dapat date sama dengan suami. 
So, pegi sekali je la.
Konon nak pakai baju raya, eh takleh plak nak selak lengan untuk suntik nanti.
So, aku pakai cardigen je la.




Done Vaksin Pertama




Done vaksin kedua



Masa Vaksin kali pertama, risau dan berdebar2 jugak la sebab risau akan demam, alhamdulillah ok. 
So vaksin kedua kita chill dan cool je la.


Family aku semua dah vaksin.
Semoga cepat berlalu covid, dan kita semua dapat berjumpa semula.


Semoga selamat semuanya.
Mintak dijauhkan dari segala penyakit.


Ok. Bye
XoXO

5 comments:

Ana Jingga said...

alhamdulillah, kak ana pun dah selesai lengkap 2 dose

ezy.fia said...

aku geng sinovac.. man geng pfizer.. haha..
blh bwk gadoh ni..
family aku sorg lg xvaksin..

norhidana said...

kita sama geng... best la dapat tarikh dan waktu sama dengan suami...

akak dpt pfizer suami lak az, ni dia tak lepas lagi dos kedua, akak setel sudah

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah settle dah vaksin semuanya. Samalah dengan saya, rasa kebas sehari dua pastu okay dah. Harap pasni kes turun mendadak dan bolehlah kita jumpa family semua.

aswadz said...

Sama geng la kita.