JOURNEY IVF-FET KE2 : Last check up before FET

Assalamualaikum... Hai Semua...


22 NOV 2023

Check up last before FET. 
Tebal dinding rahim 9.7mm.
Sangat memuaskan dan selari dengan hasil ubat.
Doctor tanya ada white egg yang clear ke? 
YES ada. 
Doctor : Good. Menunjukkan hasil yang baik lepas makan ubat. 




Tri laminar
3 garisan masa scan
Perkembangan yang bagus utk buat FET





Jadual makan ubat


Prescription dari doctor.
Kali start beli ubat kat farmasi lepas ni. 


Form untuk warded FET nanti


Kena bayar pendahuluan RM 3450 untuk FET. 
Dan RM195 untuk bil check up hari tu. 
Masa hari FET kena bayar lagi RM2500 macam tu


Beli ubat sebelum balik rumah.

So eksaited. Sbb FET lagi beberapa hari.. 
Berdebar. 
Eksaited. 
Tertunggu-tunggu

Harapan aku, selain harapkn FET berjaya dan dpt baby. 
Aku jugak berharaappppp sangat, ayah aku sihat.. Taknak dia masuk wad sepanjang aku IVF ni, sebab aku xleh berjalan jauh utk balik KG. 
Terkilan kalau aku xleh balik kampung sebab slps FET doktor tak galakkan travel jauh. 
Setiap hari berdoa ayah aku baik2 saje dan boleh tunggu aku balik selepas selesai IVF dan dibenarkan travel. 


OK. Bye
XoXO


5 comments:

Ammi said...

Mudah-mudahan Allah makbulkan semua doa dan impian awak

Mama Zharfan said...

Allahumma yassir

Afzan said...

kami sama-sama doakan moga ada rezeki yang ditunggu-tungu..InsyaAllah

Han Hanni said...

Terima kasih semua.. InsyaAllah yg indah2 utk kite semua

fanny_dcatqueen said...

Saya ikut doakan yg terbaik untuk kakak. Program bayi bisa berhasil, dan ayah kakak juga diberi kesehatan selalu 🤗