1st Day Kerja

Assalamualaikum...


Hari ni first day kerja.. Kena lapor diri..
Dup dap dup dap deborrr...
Dari Shah Alam pukul 7 pagi.. Sampai Sentul pukul 8.15 pagi..
Ala.. g tumpang member..
Pastu breakfast sebentar sebelum masuk office pukul 9 pagi...
Breakfast pun minum jer...
Aku  ni dah tak lalu nak makan.. Deborrr punya pasal..


Aku memang selalu gemuruh bila nak g tempat baru yang aku tak pernah jejak lebih-lebih lagi bila aku sendirian kena survive...

Hmmm... Tadi lepas kerja aku  pergi cari umah sewa..
Tapi tak jumpe..


Pastu aku suruh member aku datang sentul, aku tunggu sejam suku kt bus stop..
Pastu aku survey umah dengan dia, sebab aku rasa bahaya kalau girl nk survey sorang - sorang...
Tapi rumah sewa semua dah penuh..
Pastu kami g CC nak search mudah.com..

Dalam mudah.com aku dapat satu bilik kosong, malam ni pukul 10 malam baru nak g tengok umah sebab penyewa dia keje balik kilang kul 10 malam baru ada...
Aku harap ada rezeki aku dapat bilik ni...

Psstt : Sendu pulak rasa teringat kat mak dengan adik-adik kat Tganu..

Oklah.. Gerak lu..
Paper Roger

4 comments:

emieysandra said...

cbe bygkn cik hani nangis n pgg paut pagar..ehehe :P

Han Hanni said...

hihihi...tu la.. dah buruk benor rupa cik hani kalu nges mcm tu.. hihi...

Kuasai Minda said...

Camne?
Dapat ke rumah sewa tu..?
Didoakan agar dipermudahkan semua urusan. Kuatkan kuasa minda, pasti cik hani akan berjaya....

Han Hanni said...

blm dpt umah yg sesuai... rumah yg ada, mcm xtepati selera laa..
mcm xbape selamat persekitaran sy xambik la...
anyway TQ care for me !