Finally.. Alhamdulillah dah dapat rumah sewa kat Sentul

Assalamualaikum...
Helllo mai friendsss..



Alhamdulillah.... Aku dah dapat umah sewa kat Sentul.. 
Aku  menyewa kat Flat Sri Pangkor belakang opis aku je..
Jalan kaki je la dalam 5-6minit je pun kalau nak ke opis... 
Jimat masa aku berbanding ulang alik dari Shah Alam dulu...

Rumah tu sewa RM 500 je.. 
Duduk 3 orang dengan  NAD & RAJA.. 
Geng ni semua senior kat opis aku..
Eh, dapat budok senegeri dengan aku...



View dari hall rumah aku.. Nampak genting highland kalu cuaca baik dan tak berkabus..
Duduk sini sejuk je bila buka pintu kat hall tu...







Saje nak tunjuk ampaian ni haa..
Aku kalau menyewa mesti risau kalau tempat ampaian tak cukup ataupun tak luas..
Yealaa..  Kite ni dah tentu nak jemur baju sebab tak mampu nak atar dobi kan.. Reti?





TV flat screen baru yang depa ni beli masa aku nak masuk umah.. 
Siap berASTRO lagi youuu...
Balik kerje je menngadap tv.. .

Member aku belikan kipas dengan tilam Giant untuk aku...
RM130 untuk 2 item ni.. 






Alhamdulillah.. Dah selesai satu masalah Rumah Sewa kan..

Psst : Masih teringat rumah sewa Shah Alam..

Ok. Bye
XoXO

4 comments:

-Sara- said...

okla tu ani, dkt ngn opis save bajet, mcm aku dlu mule2 kje gtu gk, cri umh kt ngn opis, sng g kje pn jln kaki je..hehe :)

Han Hanni said...

haa..tau takpe kan... mula2 keje mmg nk kena byk menabung... nk gak merasa pakai kete.. ihihihih

Aujinz said...

uhhhh.. nipis bebeno tilamnye..tak sakit badan??..

tue diaa aih.. pelet skrin.. astro bagai.. hahahhaha

Han Hanni said...

sakoit tu xde la.. tapi derita tu ada...
hahaha