yeayyy !!!! aku dah abis orientasi..

Assalamualaikum...
Hai Prengggg !!


Semalam aku dah selamat habiskan orientasi seminggu kat opis..
Oh, ye.. Kerja aku ni sekali dengan training..
Ni ala-ala program kerajaan untuk orang yang baru habis study...

Ada banyak benda boleh belajar dalam masa seminggu..
Kadang - kadang kita rasa macam setiap aktiviti tu merapu - rapu...
Tapi bila fikirkan balik semua tu merapatkan aku dengan semua staff baru kat sini..
Task yang diberikan memerlukan kite bersemangat dan bekerjasama dengan team..

Semalam ada aktiviti poco-poco..
Setiap kumpulan diberi 20 minit untuk reka step dan berlatih...
Pastu kena perform selama 5 minit..


 poco-poco grup 1



Ni group yang Juara
Nama group ni pun SURE JUARA
Memang dah tentu - tentu juara kan.. 

Eh, grup aku diberi nama 9 stars.. 
Tapi tadi 2 org tak datang.. ada urusan famili...
Tinggal la 7 stars *__*

Next week, dah stat class n on-job training...
Dah la, aku nak g bersiram jap..

Ok. Bye

3 comments:

Kuasai Minda said...

Suka baca catatan cikhani hari ni...
Penuh semangat dan keriangan. Semoga cikhani akan terus kekal berjaya dalam kehidupan ini. Terus kuasai kehebatan minda untuk menjadi pekerja yang sentiasa cemerlang....

nic@ said...

karier hokey.kelasss

Han Hanni said...

kuasa minda: mestilaaa.. hidup penuh dgn semangat!!! chewahhh.. kunun2 cekal..

nisa: ofkos maaa.. kerier hokeyy.. mmg kelass aaa...