Hari ke3 aku di sini

Assalamualaikum...



Semalam aku hagak seronok sikit berbanding 2 hari sebelum ni...
Mungkin dah makin serasi ngan kawan-kawan, staff kat situ..
Minggu pertama ni ada opis ni buat aktiviti sikit untuk merapatkan semua staff baru..








Step - step aktiviti:



  • 10 org lelaki akan bergabung paut tangan satu sama lain.



  • Sorang lagi akan panjat kerusi untuk terjun/rebahkan diri atas pautan tangan kawan2 dia


  • Kawan2 dia kena pastikan pautan tangan mereka kuat supaya org yang rebahkan badan tu tak jatuh ke lantai

  • Aktiviti ni nak tengok kita punya semangat kerjasama, semangat bersatu..
    Tapi kalau member tu besar gedabak, ke lantai jugak landingnya..
    Kalau kecik molek okey la..


    Hhmmmmmmmm.... Member aku si Ezy ni dah balik ganu..
    Last week dia g bangi umah kak ipar dia...
    Hmmm...tak sempat nak jumpa dia...Aku busy laaaaaaaaa...
    Level-level Mentari dahni..


    Ok. Bye
    XoXO

    6 comments:

    ezy.fia said...

    kn best kalo aku p0n ade kat ctu..s0bs..
    Aku online gne enp0n je ni..nk apdet bl0g p0n ssh..aku gne simkad a.jaha..t'bwk blk..haha..
    Weh..xsabo r nk g bangi pl0p..nk bwk m0to ckali..d0akn aku weh..tgh usahe kumpol duet..
    Aku rndu mu..jge diri m0lep deh..

    Han Hanni said...

    yea... mekaseh2..
    pahni ada duet blh la mari cni...

    -Sara- said...

    ani, amacam keje tempat bru? okey x? hehe..nti mari r jalan umah aku ek ;)

    Han Hanni said...

    ok je..
    nanti aku g umah mu ekk time ada masa...
    msk besh2 sikit..
    hihihi

    Anati Soki said...

    ngeee.. keja elok2!!!! hehehe

    Han Hanni said...

    tenkiu2 anat.. awk pun cpt2 abiskan stdy.. nnt leh keje.. ada duit sendiri