Its 2nd Day Keje..

Assalamualaikum...
Haii...


Sepatutnya malam tadi pukul 10 malam aku g tengok rumah sewa di Sentul...
Perempuan tu janji nak jumpa pukul 10 malam...
Bila aku dah sampai Sentul, dia pulak bagi alasan kena stayback kat office sebab banyak kerja...
Kenapa tak bagitahu awal - awal..
Aku ni dah la mintak tolong budak kelas aku hantar g Sentul.. 

Tak pasal-pasal kerja aku sia - sia macam tu jer malam tadi...
Sedangkan dia ada no phone aku, kenapa tak SMS awal-awal bagitahu appointment cancel..
Grrrrrrhh.. berasap je aku rasa ni.. 
Dah la aku call dia tak angkat, pastu SMS dah tak nak balas...

Try call dan SMS hari ni pun sama... Tak berangkat dan tak berbalas SMS..
Kalau dah dapat penyewa cakap je la, tak perlu aku ni meletup tangan dail no dia.. 
Sudahnya aku cari umah lain je la tadi tapi still takde yang available..
So buat sementara ni, aku berulang alik la dari Shah Alam ke Sentul...


Okey..
Hari ni kat office ada ceramah je seharian.. 
Cerita hal salary, MC, annual leave, bagai2 lagi la.. 
Mengantuk aku tadi!!!


Pssst : Rindu kampung! Eh.. bukan.. 

Ok.Bai

2 comments:

Kuasai Minda said...

Semoga cikhani terus tabah menghadapi semua cabaran ni...
InsyaALLAH, nanti dapat le rumah yang terbaik untuk disewa...

Apapun, yang paling penting ialah kena jaga diri, jaga kesihatan, dan senyum sokmo...

Han Hanni said...

tenkiu2 encik kuasai minda... doakan semuanya lancar kt sini...
ape2 pun kt sini mmg kena pandai bw diri..
=)