Beli ape jer kat Times Square

Assalamualaikum...


Wowww...Kembali bersiaran kat blog aku ni..
Semalam aku g times square..
Jom tengok apa yang berjaya aku rembat menghabiskan gaji ni..


earphone - RM10

Aku belikan sekali kasut New Balance untuk Mat..
Hadiahkan kat dia..
Sebab dia tiap minggu amik aku kat KTM shah Alam bawa balik umah member aku, Kak Zura..




dress ni setiap satu harga RM10 je..
murah kn...


RM29..

Kombinasi




Ontheway balik singgah makan di A&W Batu Tiga..
Lama sungguh tak makan A&W..
Dulu masa kecik, selalu bapak aku bawak balik air rootbear botol.
Air free kalau dapat tajaan di stadium masa main game bola sepak.




Ok. Bye

7 comments:

niesz said...

best nye jln2 kat TS..hehehe...earphone tu.. :)

Kuasai Minda said...

Mesti mat gumbira kerna kasut impiannya sudah dimilikinya....

ezy.fia said...

saje je ork nk bg aku jeles..
haha..
bile nk g SACC mall weh?

Han Hanni said...

nis: mmg best sgt2..
cute kn earphone tu..
lalalalalala

Han Hanni said...

KM: mmg si mat tu epi sgt...
dpt adiah...
kasut impian dia kn
=)

Han Hanni said...

ezy: nnt aku g SACC mall aku gtahu

Rozana Razali said...

sedapnya A&W, suka fries dia..