Jaga kedai Kak Zura

Assalamualaikum..


Bersiap mengangkut laptop untuk ke kedai di PKNS..
Motip?? 
Nak siapkan keje review website yang tertangguh sebab line slow.. 
Aku kena review website KPDNKK..


Aku g PKNS nak temankan Kak Zura di kedai dia..






Walaupun tudung ni dah nk basi fesyen dia.tapi aku baru beli..
Tu pun kirim kat budak opis aku yang selalu meronggeng ke jalan TAR setiap jumaat time lunch..
Aku jarang lunch jauh-jauh dari opis, takut tak sempat masuk before 2.00 pm.




Tutup kedai dulu..
Gerak lu, pape roger.


Ok. Bye

6 comments:

Nelya said...

amboi marahnye dia.. hehe klau i pun marah gak dah bayar tapi servis tak leh nak pakai..

btw..tudung u tu memang santek ;)

Han Hanni said...

hey..mesti nk kena marah..seolah2 berlagak tegas laaa.. ekeke~~

tq2..segan plak mnerima pujian tu.. lalalala~~~

ezy.fia said...

tudung yu same ngn ai..
ai pnye kaler coklat..
nt blk kg bleh pkai same2..
xsngke plak yu pnye citarse same ngn ai..
haha

Han Hanni said...

mesti laa... ai kan lahir 5 hari lepas u..

dah sama2 xsbr nk kuar gr perot mak kn...

hikhik..
kim slm kt umi

cikceriacorner said...

heheh..

cantik tudung..salam kenal..:)

Kuasai Minda said...

Cikhani kalau dah start marah2, takut nye rasa hatiku ni. Apapun, tudung tu memang cantik huhuhu....