kurt cobain

Hellooo....
Eh.. Assalamualaikum..


Aku mula mengenali lelaki ni sekitar tahun 90 an... Masa tu suara lelaki ni selalu berkumandang dalam rumah aku... Abang aku suka dengar lagu2 cam gini,.
Jadi sikit sebanyak aku dengar jugak walaupun masa tu aku masih sekolah rendah.

Dah kalau hari hari dengar, memang la akan jadi "senang" bila dengar lagu ni..
Sehinggalah aku meningkat dewasa, walaupun aku tahu sebenarnya lelaki tu sudah tiada lagi, tapi aku tetap menggemarinya....




unplagged in NY


Kidal person..





Aku pun ada poster yang besar gile kt umah aku
Hadiah time besday masa kat politeknik dulu...


Ok. Bye

8 comments:

niesz said...

wah!peminat fanatik ni, die ensem kan..heeee...

-Sara- said...

mmg ensemmm! :P

Han Hanni said...

niesz: hah..mmg sht2 encem..

ezy.fia said...

poster tu abg mu dh rembat kn?
hehe

Han Hanni said...

sarah : paling hensem kot di antara sume lelaki.. lg encem dari pakwe aku jugakkk

Han Hanni said...

ruhi: haah..abg aku ltk dlm bilik dia.. sedih aku..

apdm said...

salam

kiranya peminat setia la ni yea dak..

Han Hanni said...

sissyira: peminat yang xcurang la... hikhikk.. setia tu mmg laa.. ala2 dpt royalti duet album..hikhikk/....