Geng TW dan M.C.D

Assalamualaikum...
Hai everyone...


Semalam ada kelas written language... Tapi dah batal..
Bukan main panjang la yesssssssssss aku semalam sebab aku malas nk masuk kelas tu..
Keje tempat aku ni ada bagi training kelas jugak... Best kan??









Bila dah takde kelas aku lepak kat workstation buat kerja sikit...
2 proposal aku dah hantar padahal due date dia next week...
Tak nak buat last minit... Takut ganggu weekend aku yang sangatt berharga tu ekkk..
Mahal nauuu harga weekend aku yang masih bujang trang tang tang ni...
Maklumlah tengah time sedap enjoy joli dan jimbaaaa...



Kotak mcd aku jadikan fail aku.
Save bajet... Nak kawen kan..
Pagi2 hadap gambar menu mcd ni sampai meleleh air liur..
Pastu pandang lagi kotak ni..
Sampai pengsan **


Ok. Bye

6 comments:

AkMa said...

amek bahasa german ea??
ada guten tag 2..huhu..saya pown ngah amek subjek bahasa german nie..

ezy.fia said...

macam adop kotok laen nk letok..
kotok mcD gop jdk pilihan..
haha..
mu mmg kreatif..

Han Hanni said...

akma: haah akma.. dulu amik germany language kt uitm..

skrg dah lupa dah pun byk benda yg bljr dulu..

rugi je kn..

hik3

Han Hanni said...

ezy: aku mmg kreatif.... mu bkn xtahu.. hik3

Nadia Johari said...

xiawu hao..hehehe..
sedpnyer mcd..
nak jugkk..kempunan dh ni

Han Hanni said...

nasz: alaa...dah kempunan nasz ni..
cian dia ni