Meja kerja bersepah tu kan kreatip..

Assalamualaikum...


Kelmarin aku bawa laptop tapi tak guna sebab kena attend kelas...
Hari ni bila tak bawak laptop, tiba-tiba plak kelas cancel..
Aku nak buat kerja pun payah sebab PC takde lagi... Tu yang kena guna laptop sendiri dulu..
Time lunch aku balik umah pergi angkut laptop..

Tadi budak opis ni ajar aku download movie....
Pasni tiap masa duk donlot muvie je laaa..





Meja bersepah - sepah...Mujur tak nampak komik sinchan..
Ada ura -ura (gosip kak jemah) kata kami nak kena tukar level..


Ok. Bye

3 comments:

NIA said...

whoahhhh sedapnya squiggles tuh.favourite mse zmn skolah dulu2.lepas skolah pun minat lg.sedap2:D

Han Hanni said...

haah/...sedap..

tp hagak manis laaa..

ezy.fia said...

tlg ajirin aku camne nk donlot muvie..
plss mbakkkkk..
haha