Keluar dgn mat, g daiso Mr DIY

Assalamualaikum...


Kenapa indah?
Kerana weekend ni tidak bekerja.. no work..no sales support..
So can relax2 goyang body kat umah tercinta!

Sabtu yang cool :

Aku drive ke rumah si Peneman ni kat Seksyen 18.
Nak teman dia nak jumpa akautan company dia, Zati & Sepul Cuak petang nanti..
Ingatkan nak g jumpa di Selayang di tempat biasa outing tu.
Rupanya dorang nak jumpa kat Kedai Kopi, Shah Alam..

So, aku ajak g MR.DIY kat MBO Klang dulu la...
Aku suka g MBO sebab boleh lepak kat Geylang Kopitiam.
Si peneman makan nasi goreng Mushroom + Sirap panas.
1 set baru RM5.99. Bajet ooii tengah-tengah bulan ni. Kering!

Aku plak taknak makan sebab dah makan kat rumah before keluar.
Aku pekena Rosselle with flower tu (RM6).. Sedap wei..

Nasi goreng mushroom pun sedap jugak.
Ingatkan menu set ni tak sedap.
Mind aku selalu pikir gitu..




Masuk Mr.DIY selain cuci-cuci mata, sempat rembat 3 barang:
Terima kasih..member belanja.. Aku dah cakap takpayah..ko hulur duit jugak.. Aku tak menolak la..

1. Balang air yang berstyle plus comel pinky (RM5.50)





2. Bekas barang comel + tersusun indah (RM3.50)







3. Bekas petak barang yang suci dan versetile (RM 9.50)





Lepas jumpa Zati, kami g main bowling kat Plaza Alam Sentral..





Berjaya rembat jam hello kitty macam budak darjah 3. Kelas 3 merah.


Psst : Jumpa akauntan nak buat audit akaun untuk company member aku ni..

Ok.Bye

1 comment:

Ardini Humaira said...

dni pun ada beli bekas petak2 tu :D