nuffnang

JANA DUIT

Gabai dan Beg baru

Assalamualaikum...


Mandi Sungai tapi dapat beg baru... Mau tak sonok kan?

Sabtu 07 July 2012, off day hari tu..
So bersenang lenang kat rumah la..

Pastu member aku ni SMS ajak g mandi sungai...
Bila dia sms cakap dah otw.. kelam kabut aku bangun siapkan baju untuk mandi sungai.
Kelam kabut sampai towel tu tak ingat bawak.. Pua la weeiiiii...

Yeaa..seperti yang difikirkan dan dijangkakan..
Memang kami yang paling awal sampai Hulu Langat..
Singgahla kami kat MYMYDIN Batu 18. Tunggu semua datang..

Sampai sane dah ramai orang walaupun baru pukul 9.30am..
Mula-mula haruslah aku g toilet dulu..
Mengsportcheck keadaan toilet dan keadaan tempat salin baju.
Disini bermulalah satu perjalanan.. memanjat tangga satu persatu..
Maka satu persatu jua lah urat kaki aku menjerit kelenguhan kuasa dua.

Kat sana mandi sungai siap bergelongsor bagai kat situ..
Kami balik pukul 2 petang..
Sempat lagi singgah kedai cenderamata ontheway balik tu..
Nak g tengok barang impian aku..
Masuk je..mata dah meliar cari..
Ya Allah...banyak giler barang H._.L.L._  K._.T._._.

Kalau ezy datang sini, mesti dia pun teruja menggila dengan aku.
Tapi hari tu apa yang aku mampu beli ialah beg sahaja. sebab catuan gaji...


Tadaaa..

H._.L.L._  K._.T._._. bag.


RM34.

Ok.Bai.

2 comments:

armouris said...

Handbag saudari telah dipilih menjadi feature di FB Saya Sangat Obses Handbag dan Kasut. Check it out!

ezy.fia said...

suke sgt menjeleskan aku yg jaoh di mata ni..
sobssss