Home Organizing : Deko terkini bilik no 2 yang hebat

Assalamualaikum...
Hi and Hello...


Bilik No 2 kat rumah sewa ni menjadi bilik a.k.a stor a.k.a bilik utiliti dan sebagainya...
Kiranya menjadi bilik hebat la..huhu..
Semua aku campak sini..
Dah macam tong sampah DBKL dah aku tengok.
Sebab tu aku panggil bilik ni bilik hebat.







Nah ko.. penuh bukan main lagi bilik ni,
Nasib baik ada jugak space kami nak berjalan dan tetamu nak solat
Ruang sembahyang depan katil kat pintu

Yeay,, Katil dah bertilam.
Dulu bilik ni takde tilam.
Sekarang dah ada tilam lepas beli tilam king baru tu.
So tilam lama bilik Utama dah pindah ke sini..

Dalam bilik ni jugak aku letak semua stok cadar, bantal, bantal tempahan, tilam baby tempahan...


Rak suami pun aku sumbat dalam bilik ni

Letak penyangkut untuk bag galas belakang


Rak peach tu bawak datang dari kampung masa CNY 2014 hari tu.
Labelling tak proper selagi barang tak siap susun dalam ni..


Oleh kerana takde almari, comforter simpan macam ni jer..

Rak storan simpan hadiah kawen..


Add on rak DIY RM5 ni untuk letak iron ataupun letak barang kecik2


Penstoran pakaian aku
Guna almari bujang apa yang ada.


Rangka almari untuk letak koleksi baju kurung m

Frame DIY untuk ruang kraftangan aku



Penyeri pintu.
Padahal sebab tak tahu nak simpan mana. Letak la kat pintu.


Kisah Rak Storan.. Di sini dan Disini
Kisah bilik ini jugak ada disini

Ni mungkin sharing terakhir untuk rumah sewa ni.. Pasni dah busy nak packing barang.
Nak pindah rumah lain...

Doa-doakan..

Ok. Bye
XoXO

1 comment:

ezy.fia said...

kemas giler.. tersusun je..
kalo aku dh lame berterabur.. haha