Rumah Kesayangan : Penyangkut kain muliq ikea

Assalamualaikum... Hai Semua...


Entry ni gigih ke ikea nak gunakan family card ikea, so jom tengok apa yang sempat deko?
Selain buat deko di ruang tamu.


Bilik Tetamu..

Niat nak pasang penyangkut kain muliq ikea tercapai jugak..



1PCS RM19.90 dan boleh laras.

Semestinya menjadi kesukaan setiap wanita untuk digunakan sebagai tempatan gantungan pakaian mahupun beg. kan?


Dari pandangan pintu masuk.
Pasang di betul2 dinding kat pintu masuk


Aku pasang 3 set.
2set diatas - Sangkut baju & sangkut pakaian labuh macam jubah tu.
1set dibawah - Jadi tempat gantung baju tetamu, sejadah &telekung.



Kadang2 aku sidaikan baju lepas basuh. Kalau tidur bilik tamu pasang kipas, baju cepat kering.

Aku suka bila pasang penyangkut macam ni. Compare kalau guna penyangkut baju beroda tu, Bila nak sapu lantai, kena alih-alih. Macam ni senang, sangkut kat dinding, takde attached kena lantai. Nak sapu lantai takde halangan.

Moga rajin la menyapu kelak..

Heee...Alasan akak-akak sangat!

Ok.Bye
XoxO

3 comments:

Farrah MF said...

Cantik, simple dan praktikal :)

ameris said...

saya pun pasang muliq ni kat laundry area..

ezy.fia said...

cantik! kalo ade umh sndiri aku nk wat gni gop.. hihi