nuffnang

JANA DUIT

Wedding Aina : Nikah 20.02.2020

Assalamualaikum... Hai Semua...

Nikah Khamis malam - 20.02.2020

Alhamdulillah adik perempuan I dah selamat jadi isteri orang.
So lepas ni kalau nak g beli barang jahit, sila mintak tolong suami temankan! hehe :)

Majlis diadakan di Surau Kampung aku lepas Isyak.
Tak semua adik beradik aku ada sebab ramai yang tinggal di KL, hanya pulang untuk kenduri Resepsi sahaja.


 Alhamdulillah.. Tahniah Aina & Halim

 Antara yang ada di dewan lepas akad nikah di surau kampung saya.

 Happy 7 years 10 day anniversary suami.
#KamiTakRamai

Pengerusi Persatuan "SingleSeMalaysia" 

Iman Hakim 

Bersama Mok & Ayoh

Hantaran semasa Akad Nikah 
-Cincin-Mas Kawen-Cincin-Sireh Junjung


Ok. Bye
XoXO

4 comments:

dear anies said...

barakallahulakuma meriah laa yek raya thn ni ada ahli baru ;-)

ezy.fia said...

aima ke tuuuu..
xcam la.. kejap je beso adk mu..
lawa pulak tu.. hihi

nohas said...

Alhamdulillah, bertemu jodohnya..

Fieza Sani said...

cantik pelamin..warna sweet2 gitu..