Wedding Aina : Review Hantaran

Assalamualaikum... Hai Semua...


Daripada buang gambar2 dalam phone aku ni, baik aku up photo tu kat sini as kenang-kenangan.
Gambar hantaran untuk majlis kawen adik perempuan aku.

Masa malam Nikah ada 4 hantaran:

1. Cincin Lelaki
2. Cincin Perempuan
3. Mas Kawen
4. Sireh Junjung











Masa Resepsi ada 7 hantaran Lelaki
1. Spek & Jam
2. Kain Samping
3. Kasut
4. Sejadah & Kain Pelikat
5. Baju Melayu
6. Tali Pinggang & Dompet
7. Barangan Kecantikan










Masa Resepsi ada 5 hantaran Perempuan :
1. Dress & tudung
2. Barangan Mandian
3. Beg
4. Baju Sembahyang
5. Kasut








Sewa hantaran RM 5 sebekas.
Sewa dari kawan adik aku. Murah kan?
Kalau beli bahan pun dah berapa kan? Pastu nak buat lagi. Nak kemas & cari tempat nak simpan benda alah ni lagi..
Better sewa je la.
Dress dan baju melayu memang adik aku jahit sendiri. Barangan lain semua benda  yang murah2 je.

Ok. Bye
XoXO

2 comments:

ezy.fia said...

wahhh cantik je hantaran..
yg duit tu paling wow.. hehe

Sha Mohamed said...

Betul tu.. baik sewa je dari beli.. Lepastu nak simpan lagi.. Okaylah harga sewa tu.. tak adalah mahal melampau..