Wedding AIna : Review GuestBook Corner

Assalamualaikum... Hai Semua...


Adik aku memang nak GuestBook.. Untuk kenang-kenangan kata dia..
Memang betul, bagi aku pun memang Guestbook ni simpan seribu satu kenangan..
Lama-lama kawen, buka guestbook baca balik ucapan tetamu..
Betul2 boleh menggamit kenangan..

So aku buatkan satu untuk dia.




GuestBook Corner

Guestbook ala kadar
Meja Guestbook aku letak sekali dengan meja untuk hadiah.

Aku letak handbouquet  dan pen warna warni yang pernah aku guna masa majlis kawen aku dulu.
Pastu letak gula-gula dan jelly dalam bekas

Tetamu menulis

Anak sedara sibuk menulis

Ucapan dari anak sedara paling sulung


Alhamdulillah..
Tercapai satu hajat pengantin nak buat GuestBook.
Lepas kenduri side aku, guestbook ni bawak g majlis lelaki pulak.

Ok. Bye
XoXO

3 comments:

norhidana said...

best jugak kan... simple tapi mesti seronok baca ucapan yang di tulis tu

ezy.fia said...

guestbook aku hancur kena mkn ngn anai2..
sedihhhhhhhh.. ='(

mama tisya said...

bila ada guestbook ni best...lps abis majlis bc coretan guest dlm ni