Result SWAB Test Covid aku

Assalamualaikum... Hai Semua...


Entry sebelum ni ada cerita hal aku buat swab test.
https://puapoo.blogspot.com/2020/05/kena-buat-swab-test-screening-covid-19.html

Lepas 10 hari, HR aku emelkan keputusannya.
Alhamdulillah keputusannya Negetif.
Kalau nak tahu, aku kena buat test bukan sebab aku balik dari oversea, bukan sebab ada contact dengan pesakit Covid, dan bukan jugak sebab ada sympton.

Tapi sebab aku akan masuk site untuk ID works yang sepatutnya start bulan April, ni kena start June la jawabnya lepas settle raya ni kan...
Orang suruh buat, nama terpilih, aku buat je la. Malas nak bising.
Kita yang menurut perintah ni, jalankan je la..




Result Negetif pun jangan nak merayap-rayap je.
Duk rumah je habiskan kueh raya dalam balang tu..
Cukup bulan kita timbang!

Ok. Bye
XOXo

13 comments:

nohas said...

Alhamdulillah...#staysafe

Kamsiah yusoff said...

Alhamdulillah...tentu dlm tempoh menunggu result tu tak senang duduk,kan..

ezy.fia said...

alhamdulillah..

ngeri dgr pasal swab test ni.. kene cucuk hidung.. hihi

Sii Nurul said...

Alhamdulillah...
Apapun take care ..

Acuyuhan said...

done follow.. nice blog.. follow me back http://acuyuhan.blogspot.com/

mamapp said...

Alhamdulillah.. sakit Tak buat swab tu

ray said...

Alhamdulillah. that's great. I hope you'll stay safe.

mummy_ayu said...

alhamdulillah. mesti lega sgt.. stay safe key!!!

ShirVen said...

stay safe sis. balang biskut raya makin berkurangan tapi berat makin bertambah, acaner ni???

Rini Ismail said...

Ahahahaha..comel je ayat cukup bulan kita timbang. Ingatkan nak timbang balang biskut. Pikir2 balik baru faham :D

Aisya Ismail said...

Syukur negative. Semoga terus sihat.

Warisan Petani said...

Alhamdulillah sihat

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah..ye betul. Duduk rumah diam-diam sambil menjayakan misi habiskan kuih raya. Jom!