Beli bunga kedai RM2

Assalamualaikum... Hai Semua...


Konon-konon untuk majlis kawen adik nanti nak buatkan bunga penanggah/corsage kononnya. Entah jadi ke tidak la..
Takpela. Kita try n error.
Tak jadi rugi la RM10.50 aku. Hahaha
Memang aim nak cari bunga kat kedai RM2.
Jimat!


- Bunga purple & white-

Mula-mula ingat nak amik bunga biru, tapi takde banyak pilihan.
So amik je yang purple ni..
Gigih aku google youtube bagai sebab nak tengok tutorial.
Jangan ke tong sampah dah la..
Huhuhu..





Kat Kedai RM2 yang lain, aku beli tapak pasu bunga..
Konon nak buat lapik pasu bunga kat laman sebab sebelum ni takde lapik, so tiles selalu kotor.
Kita tengok ye, sejauh mana kejayaan perempuan ni gigih nak mencantikkan lama.. hahaha..

"Agak-agak setiap rumah kat Malaysia  ni ada barang kedai RM2 tak??

Ok. Bye

3 comments:

Orchid Puteh said...

Wajib ada.. hahaha

ezy.fia said...

kat makmal aku sepoh bunga kedai 2ya..
haha.. mcm2 jenis aku beli..

Azhafizah MN said...

Ni yang rasa nak pergi kedai RM2 sekarang nak beli pelapik tu. Memang kotor lantai letak pasu