Bunga Telur Biru

Assalamualaikum... Hai Semua...


Untuk majlis anak sedara suami nanti, kak ipar mintak buatkan bunga telur warna biru.
Biasanya aku buat bunga telur guna tisu burger je warna pink dan kuning yang ada.
So, kali ni merupakan kali pertama la kami buat guna kertas crepe.
Niat di hati nak guna kertas crepe royal blue tapi takde.
So amik je biru ala nila baju ni untuk kertas crepe.
Riben warna putih ala silver & royal blue.






Oleh kerana masa buat bunga telur untuk adik aku, masih banyak bahan lebih, so aku takde beli banyak barang kali ni..
Btw, kat shoppee lagi murah you!.
Pasni beli kat shoppee je la..
Jimat banyak.
Postage free kalau beli banyak RM.


The hasil.


1 malam siap 10 bunga telur.
10 malam siap 100 bunga telur.
Kak Ipar mintak buat 400 kalau larat.
Aku cuba nak buat 200 dulu.
Wish me luck!

Psst : Jangan mood  ke laut sudah. Kalau start layan movie online, memang takde nak sentuh benda2 ni..huhu

Ok. Bye
XoXO

4 comments:

Rizziela said...

wah... creative nyer

saya tangan kayu

Azhafizah MN said...

Kayuh pelan pelan. InshaAllah siap nanti :)

ezy.fia said...

comelnye kaler biru.. wahhhh

michelle said...

test