Celebrate besday Tokki dengan cucunya

Assalamualaikum... Hai Semua...


17 Dec 2019 besday ayoh aku.
Tapi cucu-cucu pakat sibuk nak belah kek pada 26 Dec lepas abang aku balik kampung.
Ada beberapa adik beradik termasuk aku yang tak balik kampung cuti krismas kali ni.
Semua simpan cuti untuk cuti kawen adik perempuan aku bulan Feb 2020 nanti..


3 orang anak sedara aku memang dah ada kat Tganu sepanjang cuti sekolah.
So daddy dia datang nak amik dia wat balik KL semula so sekali la buat sambutan besday untuk Tokki ni..

Happy Besday Tokki
Cucu 5 orang je, lagi 2 orang tak balik KL..

3 beradik (anak abang kedua aku)

2 beradik anak adik lelaki aku no 5




Iman-Danish-Sara-Keisha_Umaira
Budak2 zaman sekarang phone satu sorang



Yang tak balik kampung ni haaa baby Vea..
Trobek gambar masa puasa raya hari tu...
Masa ni sekitar 6-7 bulan..
Anak adik aku no 5

Ni masa umur setahun

Aku screenshot dari FB story adik ipar aku..
Semata-mata nak tatap gambar si budak kecik pipi 2 kilo ni..



Anak abang sulung aku..
Aisyah.

Sementara yang lain sambut besday Tokki, Aisyah ada orientasi sekolah Tahun 1 Tahun 2020 nanti..


Oleh kerana rumah dekat Jambatan ni..
Kerap la pak sedara bawak anak sedara round moto ke sini..
Kalau tak, asyik bercakaran kat rumah..


Psst : Haaa.. enjoy2 jugak cuti sekolah ni, bersediala ye wahai budak2.. sekolah bakal bermula!


 Ok. Bye

4 comments:

Umi Nazrah said...

selamat hari lahir tokki. akhirnya cuti sekolah akan berakhir kan :D

Azhafizah MN said...

Selamat hari lahir tokki. Semoga sihat selalu. Aaminn...
Bertambah seronok celebrate birthday dengan cucu ramai-ramai ni. meriah.

ezy.fia said...

beso blake dh hor cucu2 tokki.. hehe..
happy birthday utk ayoh awk!

norhidana said...

moga tokki di panjangkan usi dan di beri kesihatan yang baik

mesti meriah bila sepupu berkumpul ramai2