Beli jam dari shoppee

Assalamualaikum... Hai Semua...


Bukan perempuan je gilakan shopping online.
Lelaki pun sama.
Andaikata tak membeli pun, pasti akan cuci-cuci mata browse apps shoppee lazada.
Laki aku la tu..

Baru-baru  ni dia cakap ada beli jam di shoppee.
Rupanya jam tu courier dari china.
Dia bagitahu aku sebelum jam tu sampai sebab courierkan ke office aku..

So bila tahu jam aku ada sekali, maka eksaited la ku.


Jam Suami RM30

Jam Isteri RM30


Kenapa dalam gambar nampak jam sama besar.
Padahal tak sama besar pun.
Jam aku lagi kecik face dia berbanding jam suami ye..


Kita pakai jam murah sebab kalau rosak takde la meroyan.
Jam untuk suami aku kerap jugak beli yang murah, pastu rosak aku takde baiki.Buang je.
Tapi agak tahan jugak la.
Padan dengan nilai duit membelinya.

Aku prefer jam ada satu je.
Pakai yg tu je.
Ni bila ada dua, tak tahu nak pakai mana satu.

Psst : Tak macam lelaki, sibuk nak tambah dua-tiga-empat, jangan dikejar nanti semua tak dapat!.Hahaha


Ok. Bye

4 comments:

Rizziela said...

X kisah berapa RM... janji cantik kan.. sy pun suka membeli kat shopee

A m m i said...

ammi pun sejenis yg pakai satu sampai lunyai...tak reti nak pakai tukar2. handbag pun sama gak

ezy.fia said...

comel je jam laki bini ni.. haha
xpe muroh jnji blh pkai jam..
jam aku pon muroh2 je suami bg ms birthday thn lps.. kikiki

Azhafizah MN said...

untung tu ada jam sendiri juga. cantik jamnya. jenuh juga nak tunggu dari China. tapi berbaloilah menunggu kan