Company Dinner 2019

Assalamualaikum... Hai Semua...


6hb Dec 2019

Dinner Company di Double Tree The Hilton
Tema Disney
Tema apa-apa pun kalau ada baju sesuai aku pakai la.
Takde aku gigih nak sewa bagai.
Kalau takde, pakai je baju sealmari yang ada tu..

Dah 2 tahun aku tak join dinner company
2kali dinner sebelum ni semua time aku balik kampung.
So, aku tak join.

Tahun ni, officemate aku nak join,
Maka aku pun ikut serta la..
Kalau sorang2,.. krik krik jugak aku..
Sebab sini company besar, sedangkan aku cuma kenal beberapa kerat je..

Nur-Kiran-Me



All photo taken by Kiran

Gambar dari photographer company takde lagi..
Aku takde bergambar sangat sebab bateri phone low.
Kang mati phone, susah plak aku nk contact suami suruh jemput balik dinner.

Takde rezeki Lucky Draw tahun ni.
Officemate aku dapat Cash RM100 lucky draw
Top 3 Lucky Draw - Cash RM1000, Ipad & Iphone 11 semua menang kat staff perempuan melayu..
Wahh bernasib baik betul dorang tahun ni..

Aku memang tak pernah dapat Lucky Draw.
Melainkan Lucky Draw 10 orang, hadiah ada 10 jugak. baru la aku dapat,hahaha...

Psst : Luck Draw paling aku harap - masa sekolah rendah dulu, harap dapat basikal. hahaha

Ok. Bye

4 comments:

Suhana Abidin said...

sama la , saya pun tak gigih nak sewa-sewa costume kalau ada dinner yang ada theme . Pakai je mana ada . Takpe , next year mana tau kot-kot rezeki han pulak menang lucky draw .

norhidana said...

wahh bestnya ada dinner tu, makanan pun best...
hadiah lucky draw memang mengancam betul, betul-betul lucky kalau dapat lagi yang cash 1k

ezy.fia said...

aku ni sejenis wahi ikot tema..
mmg gigih cr baju.. haha..

aku pon xprnh bertuah.. sedihhhh

Azhafizah MN said...

pergi dinner ni kalau ada geng baru seronok pergi kan.takpelah, mungkin bertuah di dinner akan datang :)