Beg korang bersepah tak?

Assalamualaikum... Hai Semua...


Beg aku bersepah..
Sebab sejenis main sumbat je.
Lebih-lebih lagi kalau nak cepat..
Kena pulak bila suami gesa suruh cepat tiap kali jemput aku balik keje.
"Cepatt.. saya dah sampai ni"
Ha.. bergegar la bini turun tangga
"Cepat.. Parking takde ni"
Ha... Lagi la cepat bini terbang turun.. Hehe

So, kemas la sikit beg dan beli beg kecik untuk letak barang2..

Dalam Beg hanya ada 3 item:
1. Purse
2. Beg lutsinar (mekap + Charger + earphone + kad kerja)
3. Beg telefon
4. Kunci gantung kat leher


Beg pemberian kak ipar dari Krabi.
Besar kalau g kedai tak payah bayar 20sen untuk plastik beg. Huhuhu




Dalam beg ni muat 2 telefon aku.
Satu phone personal
Satu phone company guna untuk internet saja


Kite tengok lama mana kemas nya ni..
Lepas shopping tengok la..resit entah apa2 pun sumbat.
Konon2 nak cepat..

Ok. Bye

6 comments:

Umi Nazrah said...

Waalaikumussalam. Sama, kadang tak sempat nak kemas beg. Hari cuti baru tengok 😂

Kakmim said...

Makin besar bag makin bersepah... hahaha... biasalah tu perempuan.. kalau mak² lagi lah... hihihi

norhidana said...

wahhhh menarik, beg akak susah la nak cakap, kemas kejap lepas tu sepah balik, kemas pastu sepah... lepas tu bila nk cari barang mula lah bising sebab tak jumpa hahahah

ezy.fia said...

ssh nk jmpa pompuan bwk beg kemas2..
aku pon bersepah,,
mujur sgt nk kemas.. kemas kejap 30 minit kemudian sepah blk.. hahahaha

Tqa London said...

Ayah selalu cakap beg perempuan ni ibarat poket doraemon, macam2 ada.
Tapi saya jenis dah nak keluar baru bawak apa yang perlu.
Sebab kadang2 tu saya suka bawak air sendiri dan makanan kucing.
Tapi resit tu, buang and kemaslah macamana pun, mesti akan muncul satu dua keping dalam beg.

I blogged about mine here:
https://ohtqalondon.blogspot.com/2019/10/whats-in-my-bag.html

Wak Lat said...

wahh dh mcm pocket ajaib pokemon jeeer.. hehehe