My workstation zaman 2020

Assalamualaikum... Hai Semua...


Seronok tengok si Ezy ni gigih mendeko Pantry  ini dan workstation dia.
Deco guna barang Eco kat tempat keje dia pun ada..
Untuk workstation aku tak gigih nak mendeco sebab cuba nak minima kan apa yang ada jer.





Ada tray, set alat tulis, kalendar & botol air je
Bekas tisu gulung aku amik dari sample hotel yang tak guna.
Masa tu office aku buat ID untuk hotel, so banyak sample yang kami dapat

Tray untuk Doc in and out,
Notes untuk sistem yang tengah guna sekarang



Gigih letak semua alat tulis dalam pek plastik buah anggur (guna apa yang ada)..
Senang aku letak setempat je


Cabinet belakang letak bekal/alatan lunch
Bantal untuk nap time lunch.hehehe
Tray untuk dokumen2 KIV/ tunggu turn untuk filing
Sudu pun guna yang amik sample masa projek ID hotel dulu.

Meja agak penuh sebab aku guna 2 monitor. Laptop aku sambung ke monitor besar.
Tak kuasa nak jegilkan mata tengok skrin laptop kecik.
Sejenis yang kalau boleh nak sesimple mungkin kalau melibatkan meja kerja.
Sebab senang nak buka file drawing, tender bagai.
Takde nak deko letak photo frame bagai, gambar orang kesayangan semat kat hati je.. hehehe


Psstt : Jangan intai, takde nampak plastik pos laju, memang sejenis tak kerap beli online berbanding officemate yang lain.

Ok. Bye
XoXO

10 comments:

norhidana said...

simple dan kemas akak tengok... memudahkan sebab ada kabinet besar tepi tuh

Umi Nazrah said...

waalaikumussalam. simple tapi nampak tenang, suka2 ^_^

Elly Matin said...

Kemasnya meja. Masa kerja dulu, buat-buat kerja tanpa sedar meja semak. Bila meja semak beralih pula ke meja meeting. Sekarang dah jadi suri rumah perangai sama juga. Cuma lebih kemaslah sebab bukan berkerja di site kot.

Wak Lat said...

bersih dann kemas.. kipidapp: p

ray said...

uuuu i like it. senang nak capai semua benda. hehe

oh btw imma new follower here #474
salam kenal ^^

ezy.fia said...

ikot hati aku nk workstation mcm mu la..
tp aku kn keje kat sklh yg penuh dgn keceriaan..
ceria la jdnya workstation aku.. haha

mmg sejak dlu mu sejenis yg suka kemas2 gni..
brng pon xbyk..

Beeha Azman said...

singgah klik nuffnang sis! ^^
beehaazman19.blogspot.com

HeNRieTTa JoSe said...

kemas....rietta pun suka yang simple dan senang nak capai...

Sunah Sakura said...

hahahah terhibur dengan nota kaki 🤣🤣🤣

Siti Yang Menaip said...

suka hias2 workstation.. rasa macam terapi. nak tukar tu tukar ni hehe..
tapi minimalist paling terbaik. x nampak srabot.