Mood bercuti dah ni

Assalamualaikum... Hai Semua...


Hari ni opis dah start sunyi.
Esok bertambah sunyi. Bertambah krik krik depan PC masing-masing.
Kerja company cina, CNY memang sepi sendu dalam opis.
Esok tinggal 3 orang je geng opis termasuk aku.
Jangan ada yang ngajak aku tonton drama udah la..

Jumaat cuti sebab company aku bagi cuti free kat semua staff.
Apa lagi, kira 4hari la tak kerja (termasuk sabtu ahad).
Harusla aku yahooooo kuat-kuat..

Esok last kerja pastu nak chow balik kampung!
InsyaAllah..
Siap amik annual leave lagi sebab nak clearkan cuti..
Sama naik dengan geng cina nak sambut CNY.. kihkih


Hamper pun satu sorang dapat.
Kalau last year, geng malay dapat yang special "Halal" Hamper.
This year takde.. Mana yang tak halal aku bagi kat opismate.
Rembat coklat, biskut yang bertanda halal & tak diragui.
Limau pakat-pakat amik wat balik rumah masing-masing.

Tiba-tiba hari ni terasa macam hari Jumaat.
Gigih aku siapkan kerja, naik HQ jumpa Account Department bagai.
Siapkan kerja. So nanti naik cuti takde kerja tertunggak lagi.
Ringan sikit kepala.

Psst : Selamat bercuti geng! Take care !

Ok. Bye
XoXO

18 comments:

Umi Nazrah said...

waalaikumussalam. yeay selamat bercuti lama. kami cuti 2 hari ja. hehe

Nina Mads said...

cuti 5 hari pun dh best.. hehe. jumaat cuti nak bt apa ya

norhidana said...

bestnya dia balik kg, dapat cuti lak extra sehari...

ShirVen said...

bestnya cuti awal sehari.
enjoy the leave dear 😊😊

Kyndaerim said...

Saya tiap hari cuti, sebab profesi ibu rumah tangga, haha..

Salam kenal ya..

Nadhie Wueen said...

alahai bestnya tiap sorang dapat hamper. hihi

Siti Yang Menaip said...

hehe time ni sure rasa office kita yang punyaaa ehe..

ezy.fia said...

arini dh keje dh aku..
mls ya ampun nk bangun pagi.. haha..

cuti CNY pon aku bz..
xdan nk jupe.. huhuhhuhu

dear anies said...

kenyang makan limau je ya ;-)

mummy_ayu said...

tahun ni tak makan pun buah oren...

Azhafizah MN said...

Untung tu dapat cuti lama sikit. Seronok cuti panjang

diaripink said...

tak tahulah kenapa tahun ni tak rasa pulak nk makan limau ni. hehehe... dulu suka gila bila dapat. agaknya sebab perut dh tak tahan kot.

hasliynda umairah beauty said...

singgah sini

NA said...

Eh lama dah pos ni. Singgah baca.

Nieyla Nadia said...

Done follow :)

ejulz said...

follow sini. harap sudi follow http://ejulz.blogspot.com..

masih bercuti?

ray said...

i need to get back to work but mood holiday x habis lg. sobs.

Sha Mohamed said...

Seronoknya dapat cuti lama.. Best owh..