nuffnang

JANA DUIT

Kenduri rumah Paman

Assalamualaikum... Hai Semua..


Weekend baru - baru ni, kami ke Pahang hadiri majlis kawen di rumah paman suami aku. Anak tirinya kawen.
Oleh kerana kendurinya hari Ahad, maka hari sabtu sebelum nya kami boleh la g dressing kaki mak mentua dulu.
Ahad cergas gerak ke Pahang.
Memang nak g awal untuk bawak mak mentua jumpa sedara-mara.

Pukul 8 pagi gerak ke Pahang. 
Rumahnya di salah satu felda di area Kemayan, Triang.. 
Kul 11 sampai memang dah ramai sedara kat sana. 
Jumpa la beberapa sedara yang lama mak mentua aku tak jumpa. 

Lepas makan, duduk sana sementara tunggu pengantin sampai.
Pengantin sampai dan bersanding sekejap, terus kami balik. 
Sekitar 1petang gerak balik Klang. Sampai rumah 4petang, sempat la solat zohor di masa-masa kecemasan. 

Seronok kenduri kat kampung. Meriah. Sekali team pengantin lelaki sampai, penuh khemah.
Nasib baik ktorang dah makan siap-siap.

Eh, sempat la kami bergambar kenangan masa kat kenduri dengan sedara mak mentua.

Sepupu & Makcik Pakcik

Kami selpie saje 

Entah bila akan jumpa lagi kan.

Mak Mentua & adik bongsu nya.
Kenduri di rumah paman ni la.

Geng2 orang lama merasmikan pelamin.
Ni semua sepupu suami & paman suami.


Mak & Adik beradik serta iparnya.
Yang mana masih ada. Ramainya dah meninggal


Geng2 sedara bergambar sebelum kami sampai
Kebanyakan dorang datang awal sehari

Wak & Paman
Wak paling tua (yg masih ada) & Paman yang bongsu.





Bergambar sebelum pulang


Selamat Pengantin Baru Alia dan Pasangan.
Semoga dikurniakan anak cepat
Semoga berbahagia & jangan lupakan tanggungjawab pada rumahtangga & mak ayah.


Ok. Bye
XoXO


1 comment:

ezy.fia said...

jauhnya kenduri sampai ke pahang.. hihi..
meriah kenduri kat kmpung..