Cerita Kawen: Kasut Bertandang

Assalamualaikum...


Untuk Majlis Bertandang:

Bila dah ada baju, bunga tangan & veil..maka rasa tak lengkap set tanpa kasut.
Oleh kerana semuanya D.I.Y maka kasut pun kena D.I.Y la? ohh..NOT..kasut hanya beli je..
HARUS beli.. Kalau DIY maka tutup la semua kedai kasut nanti..Mahu macam tu?

Kasut untuk majlis bertandang aku beli kat Vincci Setia Mall.
Price hanyalah RM69.90 (Size 4). Tinggi lebih kurang 2.5" kot..
Walaupun baju warna biru tapi kasut aku choose warna pink (walaupun pilihan utama: hijau gelap). Tapi bila pikir hijau gelap xbape cun nak match dengan warna baju aku, maka aku ambik warna pink...

Aku takde DIY tambah apa2-apa lagi kat kasut tu.. Keep it simple jer..
Aku prefer wedges.




Nak tunjukkan kasut.
Ni je picture yang ada
The rest pictures still not receive yet from OP.
OP kawen bulan ni..ada ke dia nak pedulikan kite

OH..Ni kasut suami..
WARNA WARNI GITU
Macam-macam la kemahuan dia ni


ok.babai.
XoXO

2 comments:

HanisLazimAndTheShaklee said...

hai..belum lambat kan nak say congrats? :p tahniah ;) may Allah bless your marriage

ezy.fia said...

ptot nmpk tgi semcm je..
haha..
comel kasot mu..
=)