nuffnang

JANA DUIT

Kenduri doa selamat sebelum majlis

Assalamualaikum...


Dulu masa kawenkan abang sulung aku, family aku buat kenduri doa selamat 1,2 hari sebelum kenduri..
So kali ni buat pulak sempena perkahwinan aku dengan adik aku..
Didoakan agar majlis berjalan lancar, mintak rumah tangga yang dibina aman damai dan jugak sempena kakak ipar aku nak bersalin bulan March nanti...

















Hidangan malam tu adalah nasi minyak lauk ikan
Ni hidangan glemer kat kampung aku
Yang paling busy haruslah seorang ibu kan...
Seorang ibu mengatur segalanya..
Yang lain haruslah turut kata..

Jemputan sekitar 40 orang je..
Jemaah dari surau kampung..

Lepas habis kenduri, cukuplah sedikit hidangan untuk dikongsi-kongsi dengan jiran tetangga..
Alhamdulillah..

Psst : Tirai warna warni tu photobooth untuk kenduri kawen kat dewan.. 
Aku dirikan kat rumah dulu sebelum bawak ke dewan masa pagi hari kenduri..


Ok. Bye
XoXO

2 comments:

ezy.fia said...

selamat selamat.. hehe
wedding planner terhebat in the world adalah mak awk..
hikhikhik

Kuasai Minda said...

Semoga semuanya selamat....
Saya tumpang gembira dengan kebahagiaan cik Hani