nuffnang

JANA DUIT

DIY : Beaded Sandal

Assalamualaikum...
Kabare?



Niat nak beading manik kat sandal ni dah lama aku pikir nak buat memandangkan pernah terjumpa pasal ni dalam internet masa google idea kawen sebelum ni..


Hasil aku..
Biasa-biasa je..


Aku tengok Idea dari sini..
Walaupun just guna flip flop tapi cantek..

Sandal ni aku beli yang paling murah
RM15
Kat kedai kasut tepi Selayang Mall.


Beading guna pearl yang warna warni





Cadangnya nak guna g umah terbuka.
Tapi macam sayang pulak nak guna..
Buleh ke macam tu?
Hihikk

Walhal Syawal pun dah nak habis..
Duduk rumoh je la makan habuk biskut..

Ok.bye

6 comments:

ezy.xixii said...

lawo bebenor.. buatkn utk aku satu!

zarith said...

Rajinnya.... pandai awak jahit manik. Senang tak nak jahit kat kasut tu?

Han Hanni said...

cik ezy : lawa mmg bebenor..hahaha

zarith : senang nk cucuk jarum sebab kain dia nipis dan lembut je.

Unknown said...

cantik! serius..rajinnye buat..:)

Han Hanni said...

Nk cantikkn selipar murah kna la rajin..hihi

Nursaila Norman said...

awk jahit dgn jarum n benang je ke? selalunya kain kat kasut ni tebal gila..huhuhu..cantik laaa..menjadi :D