Happy Birthday Mr. Husband

Assalamualaikum... Hai Semua...


Tanggal 26 November setiap tahun

Tahun ni jatuh hari selasa - hari bekerja.
So haruslah sambutan hanya di rumah sahaja
Sekarang dah tak boleh nak luangkan masa kat luar lepas kerja.
Sebab ada mertua di rumah.
Balik kerja kena cucuk insulin dan sediakan makan untuk mereka.
So, plan nak celebrate kat Secret Recipe tinggal angan-angan je la ye..
Jangan terbawa-bawa dalam mimpi sudahla..
Kang ada yang meleleh ailio

25hb malam (Isnin) aku cuba la create moment best.
Incase kalau 26hb besday aku tak sempat buat apa2..
Masa singgah beli sate, aku beli Brownies sekali.


Brownies kat kedai Sate ni cuma RM4 sahaja.


Aku tapau sekali pad kra pao daging
Suami yang perkenalkan menu ni kat aku.
Sekarang aku plak duk gilerkan menu ni.. Sedap..



#KamiTakRamai

26 November 2019 (Selasa)

Pagi tu bangun tido wish la besday kat husband.
Kat office memang busy, petang baru sempat DIY Card besday.
Konon nak g beli kat kedai je kad sebab takut tak sempat nak DIY.
Rupanya hujan lebat diknon wei..
So aku DIY je kad sambil2 siapkan document untuk bagi boss sign.


DIY Besday card 

Oleh kerana tak jadi keluar malam tadi..
Makanya kami order 4 set regular pizza..
2 set bagi jiran India sebelah rumah..
2 set untuk kami..

Jiran tanya "kenapa bagi? birthday ke?"hahaha
"Takdela kak, memang dah niat nak bagi, sengaja beli lebih"

Ye. memang niat nak bagi jiran sebelah lepas ni kalau order delivery.
Membalas jasa jiran yang selalu tolong tengok2 kan mertua aku bila kami kerja.
Bagi makan, belikan makanan, belikan ubat.

Tuna Sensation & Chicken Sensation kot namanya.


Tadaa.. selepas beberapa tahun takde kasi suami hadiah..
Tahun ni beli pouch bag untuk suami..
Gigih aku order online kat shoppee lepas tahu suami asyik survey benda ni je time tu.


Psst : Happy Besday you! Semoga semua impian kamu tercapai. 

Ok. Bye

7 comments:

Suhana Abidin said...

Happy birthday husband Han . Semoga di beri kesihatan yang baik dan sentiasa dalam rahmat Allah . Lelaki suka sangat pouch bag tu , so its a good idea bagi hadiah tu .

ezy.fia said...

happy birthday utk mat!
semoga diberi kesihatan yg baik utk jg ani kesygan aku tu.. haha

semoga muorh rezeki uols laki bini..
alhamdulillah.. sokmo bg ke jiran2..

dear anies said...

sanah helwah yang ke..... ;-)

norhidana said...

omelnya kad bday diy tuh...
HB buat suaminya ya...

Azhafizah MN said...

Selamat ulangtahun. Semoga diberikan kesihatan yang baik dan dilimpahkan dengan rezeki yang berpanjangan. aaminn...
Buat mana yang sempat je kan. Kreatif tau boleh mini card tu. Comel

mama tisya said...

happy birthday utk suami han..murah brownies tu

A m m i said...

happy birthday Boss!