Ice Cream so shedap

Assalamualaikum... Hai Semua...


Balik kerja singgah MCD Klang Sentral, dulu masa PKP/PKPB/PKPP, jem giler McD seluruh dunia agaknya. So time takde banyak kereta beratur ni la aku boleh terjah.
Nampak sangat ketinggalan, baru je kami nak try Mango Dessert McFlurry McD ni. Orang cakap sedap, aku try la..



Aku makan dua-dua ice cream. Hahaha.. Sambil2 la suap suami yang tengah drive. Tapi banyaknya masuk mulut aku la. Pastu bising kenapa perut 2lapis kan. hahahaha

McDonald's® Malaysia | Mango Desserts

Kali kedua try plak menu baru Black Forest MrFlurry & Black Forest Pie.. Sedap? Aku sedap je sebab peminat ice cream. Walaupun agak lama aku pantang "gula/manis), sesekali memang aku rembat je ice cream.. Alaa.. rupanya macam sundae strawberi je la. Cuma tambah Chocolate Ganache yang macam hershey's tu.. Tapi sedap je la bila makan dengan buah hati kan. Hehehe

McDonald's® Malaysia | Black Forest McFlurry



McDonald's® Malaysia | Black Forest Pie

Tengok dalam gambar bukan main banyak cream & stoberi feeling.. Huhuhuhu!

FamilyMart Launches NEW Hakuto White Peach Sofuto Flavour And It's ...

Ice Cream White Peach Sofuto Family Mart, aku try tapi macam tak sedap jer. Mungkin tak kena dengan tekak aku. Nasib baik dah try, so masa ada promotion Buy1Free1, aku amik both Matcha Ice Cream je la..

FamilyMart Releases French Crème Brûlée Sofuto
Moh la kita try Creme Brulee Sofuto Family Mart pulak. Tengok sejauh mana pegi nya..

Family Mart bawah opis je. Dulu masa mula-mula branch Family Mart buka kat bawah opis ni selalu turun beli ais krim Matcha, beli oden bagai sampai jemu. Laa ni baru mencari semula!


Ok. Bye
XoXO

15 comments:

Anum said...

semuanya sedap2

nohas said...

wahh..sedap2 semuanya..dah lama tak ke Family Mart.

norhidana said...

akak tak pernah try.... cuma yang pie black forest tu semalam petang beli ingat nk makan panas-panas sekali layan drama korea terlupa... hahah padanla muka

dear anies said...

black forest pie dgn ice baru je try kelmarin sedappppp

Litah L said...

nda pernah try lagi tapi serius nampak sedap

Syazni Rahim said...

Adeh geram tengok semua

ezy.fia said...

aku pon konon pantang manis/gula..
tp sekali skala reward diri sndiri ngn aiskrim xpe je.. hahaha

A m m i said...

ehhhh kenapa ni?? ammi tengah diet gula la. kejam tau

OKje said...

Benda benda manis gini ..... hakak kureng sikitlah walaupun dalam hati suka je, tapi sebab umur pun semakin meninggi kan, jadi kenalah sedo diri hahhahaa.... kang kena sektul penyakit kang sapa plak yg susah

Sunah Sakura said...

try la french cream brulee tu...sedappppp

Siti Yang Menaip said...

eskrim blackforest tak cuba lagi hehe..
nanti nak pegi cari eheh..

mamapp said...

Aduhh sedapnya black forest

HeNRieTTa JoSe said...

blackforest...yummy....

Azhafizah MN said...

Semuanya belum cuba lagi. Semua nak so shedap sangat ni.

Nina Mads said...

Skrg suka sgt aiskrim family mart creme brulee tp nk beratur tu malas