Rumah Kesayangan : Alhamdulillah.. TV pertamaku

Assalamualaikum...
Hye..


Since 2011, guna TV yang abang aku hadiahkan.
TV besar gedabak aku angkat dengan housemate aku, kak zura bawak naik flat tingkat 2.


TV kesayangan.
Hadiah dari abang aku.

Pastu kawen - pindah lagi TV ni guna untuk rumah sewa dengan suami.

Pastu pindah rumah sendiri - angkat lagi tv ni guna untuk rumah baru.

Sehinggalah bulan puasa hari tu, TV rosak masa sahur.
Terkebil -kebil lah aku bersahur dengan suami dalam keadaan sunyi.
Tambahan pulak, kawasan perumahan ni sunyi sikit.

Aku ni kategori takde bersosial kat luar, so TV je la mainan aku.
TV rosak hari ni,
Esok terus beli TV baru.
Gila kau kalau takde tv kat rumah, boleh meroyan tau...




LG 43 inci
RM 1700 (after GST)
LED-SMART TV
Baru nak merasa TV lawa dan moden sikit.

Sakan duk karaoke guna TV ni.
Yang tak tahannya, siap g tutup sliding door dan semua tingkap takut jiran2 dengar bising - sumbang suara.


Ok. Bye
XoXo

8 comments:

Cik Kumbang said...

wah3 tengok movie pun sodap ni hihi
___________

Reply your comment at http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.my/2015/10/wedding-review-diy-photobooth.html

yup betul tu
kenangan yang sangat best :D

aah dah tengok
cantik juga guna fan flower
meriah warna-warni gitu hihi

DIY Photo Props
http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.my/2015/10/wedding-review-diy-photo-props.html


Asha Lya said...

Kita pun ada juga tv besar ni kat kg tpi skrg da tukar tv lcd hihi

Sha Nazri said...

Wah..sakan karok..tul la kan klu xde tv rs sunyi..mcm kehilangan yg besar..

cik chinta said...

sama, klo xde tv bunyik cengkerik je la dengr sbb xkuo umah. kuo p kje je. balik berkurung dgn anak.

Aimi Muhamad said...

wah3 cantik tv. kte pun mati kutu xde tv sunyi...

sweet tooth said...

i pon kaki tgk tv :-D

Rizziela said...

bila la nak merasa pakai tv besar ni..dr mula kawin sampai sekarang..tv paling besar pun 32' aja

NabilaHasyim said...

Waalaikumussalam, sama la bajet nk beli smart TV gak..
Best tak LG? Boleh WiFi kan?