Gi shopping jajan raya

Assalamualaikum... Hai Semua...


Aku bukan peminat biskut raya. Kalau pergi rumah orang sekalipun, aku takde makan sangat biskut raya. Kerepek / kacang ada la aku makan. 

Biskut tahun ni, aku order sebalang je. Support adik aku yang jadi dealer. Pastu suami aku ada order 3 balang biskut dengan anak sedaranya. 



Beli kerepek pedas. 
Sebab favourite kami berdua. 
Beli jugak wafer bites favorite kami iaitu matcha dan coklat. 

Matcha is my first choice. (10/10)
Second is coklat. (9/10)
Keladi dan durian is BIG NO for me. 
Beli pun sebab suami nak try perisa keladi dan durian. 


Sebelum balik, suami ajak masuk mr diy. Eh kita ni wanita,pantang tok nenek aku kalau masuk kedai2 gini tapi keluar tangan kosong. 

So ni hasil aku selepas angkat letak, angkat letak si comel ni..
Pasu RM6. 50 macam tu lepas less. 
Bunga plastik rm10 untuk 4 jambak. 

Aku ni geng "Baik kita menyesal beli daripada menyesal tak beli".
Kalau tak beli, akan teringat - ingat dan menyumpah diri "bakpe la dok beli tadi" 


Pssst : Bunga plastik, walaupun perangkap habuk tapi mudah nak basuh. Aku selam aje dalam lautan mabuk cintaku.. Hehe

Ok. Bye
Xox0

No comments: