Kepenatan balik kampung musim raya

Assalamualaikum... Hai Semua...


Balik dari Tganu ahad lepas, tapi still rasa kepenatan tu. Aku jem takde la berbelas jam. Sekadar 9,10 jam je. Rumah dah menimbun baju yang dah basuh, dijemur tapi tak dilipat. Nak gi keje, daku gali-gali timbunan tu cari pakaian. 😉 

Sekali mulut mengomel, "mana tudung pink aku ni..."
"Takpe la, aku pakai je tudung cream". Hahaha..


Seminggu kami mintak tolong adik beradik lain jaga MIL.
Rabu 10 April, Raya Pertama (malam) ada yang ambik MIL dari rumah aku.
Rabu 17 April, kami terus gi jemput MIL dari rumah ipar.
Alhamdulillah.


Sources : Google Photo (News)
Kesesakan tahun ni membimbangkan ramai orang.
So, jangan cari pasangan pantai timur.
Hehehe. Sana takde apa. Pantai je seketul ada 😀

Luggage yang bawak balik dari Tganu, masih terkulat-kulat aku tak kemas. 
Mood rajin belum tiba. 
Sekarang kul 9.30mlm pun dah ngantuk. Hehe.. 

Selamat berweekend semua. 


Ok. Bye
XoXO

5 comments:

Syazni Rahim said...

Orang pantai timur banyak yang good looking hihihihi

sophea ◇ said...

betul tu , banyak betul baju nak basuh sampai berbakul juga lah

Time Traveller said...

Tau ni naik flight beraya.. penat sbb bnyk jenjalan guna kaki jer ... Syukur la hihii..

Fanny_dcatqueen said...

Hahahaha, santai dulu kak. Sampai mood membaik dan semangat nak kemas2 semua 😄

Sha Mohamed said...

Memang betul-betul menguji kesabaran bila tengok kesesakan..
Tabah betul semua yang berada dalam kesesakkan tu..
Tabik tau..

Takpe.. pelan-pelan kemas..