Berkumpul di rumah abang (Hari Malaysia) & myKori ice cream - Part 2

Assalamualaikum... Hai Semua...


Sambungan dari kesah sebelum ni... 

17 Sept 2021 (Second Day)


Pukul 7 pagi hanya suami sorang balik rumah kami untuk cucuk insulin & sediakan sarapan untuk MIL. Aku tinggal kat umah abang aku lagi. Petang balik kerja baru suami amik aku.

Aktiviti kat rumah abang aku hari itu, hanyalah santai2 je. Tengok Neflix...
Mana yg WFH, masing2 kat depan laptop je la.. Hahaha.
Aku melayan anak sedara je.. Budak2 sibuk main games.

Pukul 6 suami amik aku kat rumah abang lepas dia balik kerja.
Ramai-ramai ke myKori Puncak Alam nak pekena ais krim.
Sedap jugak ye apa yang aku order ni.
Aku main tunjuk je kat menu.



Chocolate Banofee
Kakigori

Review : so sedap.. sekejap je aku habiskan.
Eh, ke sebab makan dengan cik suami, so berselera je aku?
Hahaha

Didatangkan dengan sos coklat


Chicken Slice & Cheese Taiyaki




Suami nak ajak makan di kedai sempena besday. Tapi akhirnya kami cancel sebab nanti balik rumah nak kena teman MIL makan lagi.  So, baik makan kat rumah je la.. Lagipun dah kenyang jugak makan aiskrim ni MyKori tu.


Kebetulan Jiran bagi Nasi Goreng kampung, kami makan bertiga dengan MIL.

Habis kesah 2 hari berkumpul di rumah abang.
Malam tu makan kek besday dengan suami depan TV berdua.


Psst : Genap seminggu besday aku, hari ni besday mak aku pulak.. Hepi Besday Mokkkk...


Ok. Bye
XoXO

5 comments:

Mama Zharfan said...

epi belated besday to u and epi besday to ur mom..may Allah bless both of us always..aamiin

ezy.fia said...

syok nya mkn mykori..
mykori sni sejengkal dr umh aku xg lg.. haha

Silah Hassy said...

Selamat ulang tahun sis puapoo. =) =)

Ann Ishak said...

sambutan birthday berturut turut, happy birthday semua...

Sha Mohamed said...

Aduh.. sedapnya menu mykori tu.. entah bilalah nak dine dekat mykori ini..