Dapat hadiah dari blogger dak ezy ni ha

Assalamualaikum... Hai Semua...


Tengah-tengah nak keluar dengan suami, sabtu hari tu, aku kemas la kereta.
Bersepah sangat kat seat belakang.
Pastu nampak ada kotak atas tiang pagar.
Eh, aku takde order barang.
Ke suami punya.

Tengok kotak nama aku.
Ingatkan suami la duk surprise kan.

Rupanya dak Ezy ni haa buat sweet.
Dia tahu aku duk gilerkan pokok, dia hadiahkan orked.
Masalah sekarang ni, duk pikir nak letak dalam bilik tidur atau kat tepi TV.









Tenkiu Geng!
Malu ai


Ok. Bye
XoXO

5 comments:

mummy_ayu said...

alhamdulillah..cantiks...

norhidana said...

cantik, letak kat mana pun lawo terus berseri2

ezy.fia said...

eleh nk malu2 plop dia!
haha..
arapnya mu suka adiah xseberapa dr aku tu.. hihi

NaSa said...

cantik orkidnya. di rumah ni dulu tanam juga warna ungu macam tu dan putih. pastu dah takde orang nak jaga, sekarang entah ke mana bunganya

Sha Mohamed said...

Cantiknya.. Tahniah..