Dapat blog header dari Cik Ezy

Assalamualaikum... Hai Semua...


Rasanya blog header aku yang lama aku guna sekitar 7-8 tahun dah.
Itu pun dak Ezy ni yang buatkan.

Kalau aku buat, aku letak gambar seketul je.
Pastu takde nak edit2 dah.
Hahaha...
Aku tak reti sangat nak melawa - lawa kan gambar & kreatif2 kalau bab kena guna teknologi komputer ke, apps dalam phone ke. Aku memang tak reti sangat. Hehehe..


Baru - baru ni dak Ezy ni bagitahu dia emailkan aku header baru.
Dia siap offer nak tambah elok template blog.
Aku suka sangat la kalau ada yang nak tolong



Header lama



9
Header Baru



Cik Ezy tolong mencantekkan blog aku seiring usia aku dah 30an ni..
Harusla matang gitewww kan..
Kalau ikut aku, memang sendu gitu je la blog ni.


So kita guna warna puteh suci haaa..

Tenkiu Dak Ezy (Seorang yang akan beli apa sahaja yang comel2).


Ok. Bye
XoXO

12 comments:

fizalinolie said...

Cantik. ☺️

ezy.fia said...

emelkan header lain.. bila nk edit bru tau width header xsama ngn width blog..
gigih buat lain.. hahaha.. adoila..

sama2 ye cikhani..
kita membesar bersama dlm dunia blog ni.. kehkeh..

nohas said...

cantik..

Amie said...

Tahniah header baru. Simple tapi cantik!

mummy_ayu said...

nice & simple... nak jugak makeover blog, lama x makeover dah rasanya..emmm..

norhidana said...

lawo dan simple, untung ada kwn yg kretip

NaSa said...

Cantik juga header baru. Sama la saya pun dari dulu sampai sekarang tak reti nak buat header. Kang simple sangat, kejap meriah sangat hahaha

Saya berziarah sambil follow :D

Azhafizah MN said...

Cantik sentuhan decor decor blog by Ezy. Alhamdulillah orang nak buatkan, kita terima :)

Mama Zharfan said...

cantik la..teringin gak nak make over my blog tu....mahal tak service dak ezy tu?

mama sara nur @ Cik Nor said...

cantik
teringin. nk tukar jga tp x reri sgt

OKje said...

Hakak ni walau ada org bagi header pun bukannya tau letak kat blog pun hihi….

Silah Hassy said...

Wahh kak ezy buatkan header. Simple n smart je putih ni